این سامانه در راستای اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، تکریم ارباب رجوع و رعایت سند حقوق شهروندی، توسط دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور راه اندازی شده است.

توجه :

الف) شکوائیه باید در حیطه اختیارات و وظایف شرکت های آب و فاضلاب باشد.
رسیدگی به شکایات مربوط به تامین و توزیع آب شرب داخل شهرها و روستاها در حیطه وظایف این شرکت می باشد. برای سایر موارد از قبیل تامین آب کشاورزی، حفر چاه های کشاورزی و صنعتی، حریم سدها و رودخانه ها و ... به سامانه شکایت شرکت مدیریت منابع آب ایران مراجعه فرمایید.
ب) ماهیت موضوع موردنظر شما باید «شکایت» باشد
ج) شکوائیه باید واضح، شفاف، مستند و مستدل باشد
د) از توضیحات اضافه و پیوست کردن مدارک غیرضروری خودداری شود. در صورت نیاز به توضیح بیشتر یا مدرک، کارشناسان بررسی کننده شکوائیه، با شما تماس خواهند گرفت

حریم شخصی :

کاربران محترم می توانند اطمینان داشته باشند که اطلاعات شخصی ارسالی از طریق فرم ثبت شکایت، محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار شخص یا سازمانی قرار نگرفته و حریم شخصی ایشان کاملا محفوظ خواهد ماند.

استفاده از خدمات این پرتال، برای عموم آزاد است.

توجه داشته باشید شکایت به مواردی اطلاق میشود که درخواست پس از پیگیری از روال قانونی خود بنا به دلایلی دچار مشکل شده است.

تمامی افراد می توانند ۳۶۵ روز سال و در هر ساعتی از شبانه روز، شکایات خود را از طریق پرتال ثبت شکایت و یا تماس با تلفن گویای ۸۹۶۰۸۹۶۰-۰۲۱ ثبت نمایند.

مدت زمان رسیدگی به شکایات بیست روز کاری می باشد.

در تمامی مراحل ثبت و رسیدگی به شکایت، امکان اطلاع از آخرین وضعیت شکایت از طریق ارسال پیامک با فرمت    شماره_پیگیری*1   به شماره ۳۰۰۰۶۰۰۹۱۰ وجود دارد.

تماس با ما

ساعت کار : ۸ الی ۱۶

آدرس : تهران، بلوارکشاورز، خیابان برادران شهید عبدالله زاده، پلاک ۶

آدرس پست الکترونیکی دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات : cmp@nww.ir

تلفن دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات : ۸۹۶۰۱۳۰۵-۰۲۱

تلفن گویا : ۸۹۶۰۸۹۶۰-۰۲۱

راهنمای رویه ثبت و پیگیری شکایت سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

کاربر گرامی

۱. جهت طرح شکایت، بر روی دکمه ثبت شکایت کلیک کنید

تصویر شماره یک راهنما

۲. صفحه باز شده را مطالعه و بر روی دکمه ادامه ثبت شکایت کلیک کنید.

تصویر شماره دو راهنما

۳. فرم باز شده را پس از مطالعه، تکمیل نمایید. سپس بر روی دکمه ثبت شکایت کلیک کنید.

تصویر شماره سه راهنما

۴. پس از ثبت شکایت، سامانه به شما یک شماره پیگیری ارائه خواهد کرد. این کد از طریق پیامک نیز برای شما ارسال می گردد.

شما می توانید با کلیک بر روی دکمه چاپ رسید، رسید خود را بر روی کاغذ نیز چاپ نمایید.

** لطفا در حفظ شماره پیگیری شکایت خود کوشا باشید، زیرا جهت پیگیری های بعدی به آن نیاز خواهید داشت.

تصویر شماره چهار راهنما

۵. جهت پیگیری شکایت خود، پس از گذشت بیست روز کاری از زمان ثبت شکایت، می توانید به سه روش اقدام به پیگیری آن نمایید.

روش اول : مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات با آدرس http://cmp.nww.ir و کلیک بر روی دکمه پیگیری شکایت و سپس وارد نمودن شماره پیگیری و کلیک دکمه مشاهده پاسخ.

تصویر شماره پنج راهنما تصویر شماره شش راهنما

روش دوم : ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۰۰۹۱۰ با الگوی شماره_پیگیری*1

روش سوم : تماس با تلفن گویا ۸۹۶۰۸۹۶۰-۰۲۱ دفتر بازرسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

تذکر مهم : این سامانه تنها جهت ثبت شکایات می باشد و هیچگونه اقدامی در خصوص درخواست های اداری نخواهد داشت.

فرآیند ثبت و پاسخگویی

ساعت کار : ۸ الی ۱۶